Perempuan otaku+gamer logiklah

Ada orang tak percaya aku ni minat game dan Anime!!!!

Serius!!! Mentang-mentanglah banyak perempuan zaman sekarang suka Justin Biber, One Direction, dan Kpop tak maksudnya aku kena ikut juga! Setiap orang mempunyai opinion mereka tersendiri tahu!!!

Sejak tadika lagilah!!
Tau tak aku dah suka anime sejak tadika lagi! Sejak tadika lagi, aku ada banyak baju Sailor moon
Tahu tak! Dan semasa kecil, aku ingat lagi, aku akan minta ais-krim daripada mak ayah saya untuk dapatkan pensil holder Digimon dan... Banyak lagilah yang aku kumpul... tapi time tu aku cuma kumpul Sailor moon, Digimon, dan Pokemon!!!

Hah! Ni pasal game pula... Masa umur lima tahu aku dapat komputer belajar daripada ibu bapa aku..Dan itulah antara hadiah yang paling FAVOURITE aku pernah ada...Aku rajin pakai laptop tu (tapi dia dah rosak dah sebab aku main time ada petir dan dia terus.....)



Sekolah!
Semasa aku budak sekolah pun aku masih gamer dan anime lover (sorry, aku tak mengaku aku Otaku) Tapi, sedih kot.... Dulu aku sekolah all girls dan aku ni pendiam/ pemalu jadi susah aku nak jumpa otaku/ anime lover kat situ... Pakai beg sekolah K-ON! pun , orang cuma cakap 'Eh, cantiklah' 'K-ON! tu apa?' =_=..... T^T.... Tapi selepas aku tukar ke sekolah Teknik, akhirnya ada juga perasan tapi kebanyakannya lelakilah.... Tapi, ALHAMDULILLAH!!!! Akhirnya ada juga aku jumpa seorang perempuan yang anime lover, Detective Conan dan SAO fandom pula tu :3 Dan, FYI semua anime lover aku kenal semuanya tutup aurat betul-betul....Dan majoritinya semua anime lover aku kenal semuanya pro dalam melukis
(time sekolah, majoritinya aku layan anime kat Animax je) aku malas nak cerita pasal waktu zaman persekolahan aku....








Kini!
SPM aku dah tamat dan sekarang kerja aku ni tengok anime dan main game jelah....EH! EH! Taklah tak berguna sangat! Aku ada ambil kerja part-time juga....Sekarang ni aku fandom Mekakucity Actors dan SNK... Dan sedang menantikan season baru Hamatora dan Free serta movie TAMAKO LOVE STORY <3 <3


Politeknik
Aku juga bakal masuk politeknik bulan enam ini (tak exited lagsung....) tapi harap-haraplah dapat berjumpa dan berkawan dengan perempuan yang minat anime atau game macam aku ni....

Dah terlupa cakap pasal game pula.....
FYI sekarang ni aku main
Dota 2 je....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

DESTROY ALL VOX ZEPPELINS!!! BIOSHOCK INFINITE

My weakest subject

Rahsia Cerdas, Pintar Dan Ingatan Fotografi