Apa syoknya jadi gamer??

Aku ni minat game sejak kecil lagi...Dulu sampai sekarang aku guna phone pun untuk main game, nak mesej ngan orang macam dalam 3 bulan tu, seorang je yang kita mesej...TAPI, apa-apapun aku ni bukannya Hardcore gamer, cuma normal gamer je... Senang je di kalah, tapi jangan pun fikir nak kalahkan aku dalam street fighter atau tekken...

Tapi, AKU TETAP NOOB OK?!

Apa sebab aku suka game?

1. Graphic!
Aku suka tengok 3D graphic! Utama sekali yang high kualiti tu! Rasa macam dalam cerita SOA tu! Hidup dalam dunia tak realiti.... Sebernanya aku bercita-cita nak berkerja dalam Syarikat game macam EA tu, atau pun syarikat anime macam Kyoto Animation tu.....Tapi, nampak gayanya cita-cita tu takkan termakbul... T^T
Aku teringin nak buat animation 3D sekualiti ni <3
2. Jalan cerita!
Banyak game sekarang ni ada jalan cerita yang menyeronokkan sampai kadang-kadang aku tak nak lepaskan game ni.....XD. Macam tengok drama/movie je....Macam game FINAL FANTASY VII tu,walaupun game tu dah lama sangat dan grafik 3D burik(sebab game tu wujud sejak Sep 03, 1997) tapi cerita dia best sangat!Rugi kalau tengok movie dia tapi tak main game dia dulu! Cerita Far Cry 3 pun best juga (tapi aku menyesal sikit main game tu) Please! Don't play Far Cry 3! You'll regret it!

3.Kawan
Gamers ni tak memilih kawan, rupa, umur, corak, bangsa, dan saiz tak diambil perduli.....Kalau awak gamers, saya gamers, jadi kita kawanlah, bro! Sesuai untuk aku, sebab aku tak suka kawan dengan orang yang asyik  nak berlagak hot...

Tu je.... hahaha... malas dah nak taip....

Comments

Popular posts from this blog

DESTROY ALL VOX ZEPPELINS!!! BIOSHOCK INFINITE

My weakest subject

Rahsia Cerdas, Pintar Dan Ingatan Fotografi