Meh!Aku jujur sikit pada korang...



Assalamu Alaykum(Peace be upon you) to Muslims and Assalamu ala man ittaba (Peace be on you if you follow guidance) to the non-muslim...Sorry today I'll be writing in Malay because the videos that I'll be sharing today are in Malay language...But you just can google translate it you don't understand....

Mula-mula aku nak minta maaf kalau ada kenalan aku atau 'strangers' yang terasa...Kalau tak puas boleh luahkan saja pada saya sebab mungkin saya ni yang salah...kot.XD
Setiap kali aku keluar makan atau shopping memang tak sah tak jumpa orang melayu dating.Dahlah melayu yang paling banyak berdating.Kalau aku nampak sepasangan india dating,aku akan nampak 5 melayu dating juga...1:5..Memang menanglahlah kita dalam liga berdating ni...
Baik!Hari ni ana nak jujur sikit dengan korang....To all the couples and (very not or) young love believers. Hentikan percaya tentang benda bodoh ini.Cinta kami setialah,I love even I just met you in a week-lah,we are young lovers-lah,Tapi,memang.Cinta itu memang wujud tanpa had umur tapi cara korang je yang salah.Tolonglah jangan fikirkan dalam satu hala je. Aku pun budak sekolah juga tapi baru tamat persekolahan tahun lepas..Sekolah aku tu banyak orang couple juga sampai dating ke asrama,kelas,hingga ke tangga pun sanggup.Kalau dalam 20 orang bercouple hanya satu sahaja yang aku nampak yang masih kekal. Macam bodoh je... Yang tak couple pula jangan perasan terselamat daripada aku juga. Ada juga perempuan/lelaki suka hang out cara over tu pun aku menyampah...Kawallah sikit kehidupan sosial korang tu.Malu aku sebab aku pun bangsa korang juga.

Aku tak tau apa-apa tentang keseronokan atau kehebatan couple ni sebab aku tak pernah bercouple tapi aku malu...Aku malu baca surat khabar tentang korang dan ternampak apabila korang dating waktu aku dan keluarga aku outing.MALULAH WEI! .Aku pun malu sebab ada juga orang bercouple sebab nak perhatian a.k.a nak jadi HOT SETUFF...Tahniahlah,sebab rasanya semua orang berjaya menjadi orang HOT sebab bercouple~ TAKZIAH!
TAHNIAH!:3

Tapi ini pesanan aku kepada orang yang bercouple ya!
Kalau nak berdating...Perempuan tu takyah pakai tudung....Pastu make-up sikit jadi cina ke,india ke,korea ke,jepun ke,mat saleh ke,asalkan tak serupa orang ISLAM sudah.Takdelah korang malukan orang islam...

Apa?!Buka tudung?!Berdosalah~ >,<

Hek Eleh!Macamlah berzina tu tak berdosa...

Tak berzinalah..dating je sekadar berjumpa dan ber-chatting je..Mana ada bersentuh/buat maksiat...

Wek!Yelah tu!
Kepada yang terfikir nak bercouple tu:
Baik tengok ni dulu~
Aku dapat video ni daripada www.salafus-sholih.blogspot.com

1.Mesej yang menuju korang kepada zina

2.Di sini mulanya berzina
 Kerana mereka berzina.

SORRY TO SAY BUT ANA ANTI-COUPLE!

Elak zina,
Elak pernipuan,
Elak kesedihan,
Dan Elak dunia daripada mereput.

Ada banyak perkara yang lebih berfaedah yang kita boleh buat


Comments

Popular posts from this blog

DESTROY ALL VOX ZEPPELINS!!! BIOSHOCK INFINITE

My weakest subject

Rahsia Cerdas, Pintar Dan Ingatan Fotografi