Projek JKE senior PUO Dis14

The electrician engineering student day, time for my research and reviews! 
12 Mac 2015
Pelajar JKE ada pameran projeklah
"Hmmm....kena cek ni"
Majoritinya banyak pelajar senior buat projek berkenaan keselamatan dan penjimatan
Yang menggunakan magnetik dan detector
Untuk aku yg circuit printing antara yang menarik aku nampak
Sebab time tu dia tunjuk ni

dan sebelah dia ada printer yg dah ena ubahsuai, sejujurnyalah aku tertarik dengan projek ni sebab aku tak tahu langsung cam mana nak cipta benda ni dengan printr biasa

Selain tu, projek yg simple mahal dah canggih pun ada.Antaranya :3 LEAP MOTION CONTROLLER dan
Benda ni menarik perhatian kawan aku




Comments

Popular posts from this blog

DESTROY ALL VOX ZEPPELINS!!! BIOSHOCK INFINITE

My weakest subject

Rahsia Cerdas, Pintar Dan Ingatan Fotografi